5.17.2008

FELICITATS, JORDI!!!

Hola a tots,


Avui segur que és un dia especial i que recordarà durant tota la seva vida. En Jordi González ha completat l´Ironcat amb un temps de 10h47.

A partir d´aquí estic segur que serà un punt d´inflexió i començarà una nova etapa en la teva vida esportiva, i perquè no en la teva vida personal. L´Ironman "deja huella", i sinó pregunteu-li al DAvid, que només fa triatló per fer Ironmans...

El record que us en porteu de l´Ironcat serà imborrable i perdurarà per sempre en les vostres ments. A disfrutar-ho i a pensar de baixar de 10h30´en el pròxim.


Enhorabona!!



TAmbé felicitar a l´Olga i en RAfa que han pres part en el Triatló de Sant Feliu, i al gran Salvatore que la setmana passada va completar els 101k de la legión española!(clickeu, no té desperdici en Ribot jajaja )A quin tipus de cursa vas nano!!!???


Bé nois de tots vosaltres esperem crònica ok


Fins a la pròxima!



jvc

4 comentaris:

Josep ha dit...

Moltes felicitats Jordi! Jo ja sabia que faries una cursa així, ets un crack. La feina poc a poc i ben feta ,no com un que jo conec que va una mica de cul ,jejeje. Felicitats també de la Marina.

Olga ha dit...

Ostres estem ben arreglats, entre tants Ironmans la resta semblarà que no fem res...jajaja...ara parlant en sèrio, MOLTÍSSIMES FELICITATS JORDI, la llàstima va ser no poder venir a animar i veure't creuar a l'arribada..en fi, ja ens ensenyaràs fotos..
Per cert, aprofito per donar les gràcies a tots els que em vareu animar dissabte, va ser una bona experiència...

david ha dit...

Carai per fi m'en he ensortit per fer un comentari, jajajaja. En fi vull aprofitar aquest moment per tornar-te a felicitar. Vaig alucinar quan vaig saber el temps que havies fet, vaig estar seguint la teva cursa per telefon i estava nervios fins que vaig saber que havies creuat la meta amb un temps excepcional, així doncs et torno a dir MOLTES FELICITATS CRAK

Anònim ha dit...

Vull veure més mostres de reconeixement per en Jordi Gonzalaz.
Amb tot el que va ploure , i la carretera plena de bassals era bastant complicat el tram ciclista, i trobar-se les sabatilles molles per la cursa a peu, no es la millor ajuda.
Al sector ciclista va haver-hi bastants abandonaments i algunes caigudes.
L´ambulància va passar vàries vegades.
A més feia goig veure´l correr a la marató.
Segur que en un no res baixarà molt aquest temps