6.15.2008

TRIATLÓ DE SALOU


Ja torno a ser per aquí, tremoleu!!!!!


Triatló de Salou, es miri com es miri una petita bogeria a tres setmanes d'haver acabat l'Ironcat, però tenia moltes ganes de fer-lo, em notava força recuperat (tot i que tenia la sensació que em faltava xispa...) i també volia saber com respondria el meu cos al ritme de competi. Total que cap a Salou falta gent, i a la sortida de l'Olímpic tres xaloquis, l'Olga, en Rafa i el que sotscriu, i una debutant en l'Sprint, la Sandra.

A part de nosaltres, molta gent, molta, potser massa per un circuït relativament petit, però és el que hi ha. La Sandra cap a l'aigua a les 8:30 acompanyada de més de 150 triatletes, i la resta deu minuts despres per nedar en el mateix recorregut, però a dues voltes.

Sortim de l'aigua de la maneta en Rafa i jo, i cinc minuts darrera nostre l'Olga. La T1 rapidíssima, de les més ràpides que recordo amb neopré, tornem a sortir juntets amb la bici amb en Rafa, i a fondo!!! Tan a fondo que en la primera de les voltes la meva panxa em recorda que havia estat tota la setmana xunguillu, i en Rafa paga les conseqüències del su refredat i no pot entrar en el meu grup. Mentrestant la Sandra ja rodava les seves tres voltes, i uns minuts despres començava les cinc que li tocaven a l'Olga. Aquest any feia una mica de vent, cosa que damunt la bici es deixa notar especialment, sort que ja hi estem acostumats, això va fer que s'enduris una mica més, i tots varem fer pitjor parcial que l'any anterior...T2 altre cop molt ràpida (no semblo jo) i a còrrer!!! Que dur que es això de còrrer tan ràpid (d'intentar-ho, vaja) em sembla que li haure de fe cas al "Tsent-sei" Viñoles i fer alguna sèrie de tant en tant, jejeje....Deu quilometrets mal comptats (9 i "pico"), perqué no es normal que jo fagi 39 minuts.....tant de bó!!!! Al final, esprint amb la primera noia, que em va treure uns quants segons, per acabar en 2:07, un minutet i algo menys que l'any passat, no està mal. En Rafa també va millorar el seu temps per marcar 2:10, i l'Olga rebaixava la seva marca de distància olímpica en més de deu minuts, si es que estem fets uns màquines, jajajaja!!!!
Felicitació especial per a la Sandra, que finalitzava el seu primer tri més que contenta i es treia de sobre alguns dubtes.

Conclusió, recuperació quasi total despres de l'Iron, i a seguir apretant pel B de Banyoles de final de mes, despres a descansar una miqueta, que ja tocaria.....

I per acabar, agraïr molt i molt els ànims de la Mireia, en Compi, l'Eva i la Naia, en Roger i la Marta, el vostre alé sempre és fonamental i ajuda moltíssim!!!!!


Jordi

1 comentari:

Olga ha dit...

Hola, ja va tremolar Salou ja...!!!jajaja...enhorbona pel resultat TJordi, va estar bé veuret entrar quan jo enfilava els últims 5km....jajaja...en fi la meva visió de la cursa: una de les coses que més em va agradar va ser poder fer la sortida junts amb en Jordi i en Rafa, ara no us penseu que em van esperar ni molt menys, al contrari, vam arribar juntets a la platja, però cadascú va anar agafant la posició que millor li semblava i jo esclar em vaig posar a segona fila...jiji...com molt bé diu en Jordi, vaig sortir "només una mica" més tard que ells (jaja), i aquí va ser on la vaig pifiar, pq no vaig trobar cap grup de bici, i feina ventet...i a mi em feia mal tot del neoprè (he de practicar més)en fi que vaig anar tirant i al final, crec que no vaig pas fer tan mal parcial, i, després venia el córrer (la meva creu), però a diferència d'altres vegades no vaig petir tant i vaig agafar millor ritme del que em pensava o sigui que va ser un resultat satisfactori. Tot sigui dit, que els ànims dels nostres amics i familiars i fa molt i en Compi, que es va posar a córrer amb mi a estones...és "xulo" i gratificant..doncs bé i ja acabo, resulta que des les sèries dels Tri-trials vaig la quarta...jajaja..i la tercera la tinc a molts pocs segons...oleole...o sigui que ara tinc el dubte de si anar a Vitòria (doble olímpic) o fer la 3a cursa dels Tri-trials a Barcelona ja que ambdues són el mateix dia....