6.28.2008

JA EN TENIM UN ALTRE!!!!!!

Enhorabona Richart, ja ets un IM finisher!!!
Seré sincer, quan vaig començar en aquest món, realitzar un IM era per a mí una meravellosa utopía. Evidentment havia sentit parlar del mític Hawaiï, però poc temps despres i gràcies a un apassionat del triatló com pocs he conegut, que es deia (i diu) Josep, però que tothom el coneixia com a Richart, començava a familiaritzar-me amb noms com Frankfurt, Roth, Niça....que mític i meravellos que sonava tot alló! Per aixó me n'alegro especialment que hagi aconseguit Niça, se el que significa per ell i l'entenc. Reconec que ell em va fer entrar el cuc dels IM, el veia parlar amb aquella passió i il·lusió per realitzar-ne algun, que em vaig prometre a mi mateix que abans de fer els 40 jo volia ser un finisher, i si podia ser en el que molts consideren un dels IM més durs del món: Lanzarote.
D'aquests pensaments ja fa més de set anys...com passa el temps!!! Enrera han quedat hores i hores d'entrenaments, mals de cap, patiment, lesions, i inconvenients variats i per a tots, però aquest any, de moment tres ganxons ja som finishers, i les perspectives per al que queda d'any són força bones, amb motivació i ganes d'altres companys/es per fer el pas de l'Home de Ferro i encarar l'any que vé amb la intenció de completar el seu primer IM....genial!!!!
Per aixó des d'aquí vull felicitar i animar-vos a tots a seguir entrenant, competint, cadascú assolint els seus objectius dintre aquest esport, siguin els que siguin, tots tenen el seu mérit!!!
Així doncs sí, soc un IM finisher, amb tot el que comporta, la distància és la mateixa, d'acord, les circumstàncies són diverses i diferents en tots, és veritat, però jo tinc una espineta clavada.....
La meva espineta es diu Lanzarote. Era el meu objectiu des de que vaig acabar l'Home de Ferro 07. Aquest any no ha pogut ser, sembla que la febre dels IM em va jugar una mala passada i les inscripcions es van tancar abans del que comptava, però si consulteu les llistes d'inscrits a Lanzarote 2009 ja hi podreu trobar el meu nom.....
Doncs si, ja estic inscrit!! La decisió de fer-lo l'any que vé ja la tenia presa, però despres de veure al Youtube imatges de l'edició 2008 em vaig dir a mi mateix que jo havia de fer aquest triatló, així que ja estic inscrit, que tremoli Lanzarote, perque prometo entrenar més i més fort que l'any anterior (t'ho prometo Viñoles!)
Ara però em quedarà una altra espineta, i és el Challenge BCN de l'octubre de 2009, però es que hi han una sèrie de variables laborals que em condicionen els mesos anteriors i no me la puc jugar, almenys fins a finals d'octubre o sabre si les variables son reals o no.....
Així doncs si algú més s'anima a venir a les Canàries el 29 de maig de 2009, jo hi seré (evidentment si tot va bé, no soc dels que m'agrada fer plans a tan llarg termini, però....)